Naša politika povrata novca i vraćanja traje 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi puni povrat novca ili zamjenu.
Da biste ispunjavali uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnoj ambalaži.
Nekoliko vrsta robe izuzeto je od povrata:
Pokvarljiva roba poput cvijeća ne može se vratiti.
Poklon kartice
Ako je artikl označen kao poklon prilikom kupnje i poslan izravno vama
Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.
Molimo vas da ne šaljete svoju kupnju natrag proizvođaču.
Postoje određene situacije u kojima se odobrava samo djelomični povrat novca:
Bilo koji artikl koji nije u izvornom stanju, oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu uzrokovani našom pogreškom.
Bilo koji artikl koji je vraćen više od 30 dana nakon isporuke
Povrat novca
Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-poštu kako bismo vas obavijestili da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata novca.
Ako je vaš povrat odobren, vaš će se povrat novca obraditi i kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja u roku od određenog broja dana.
Zakašnjeli ili nedostajući povrati novca
Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.
Zatim se obratite tvrtki koja vam je izdala kreditnu karticu; može proći neko vrijeme prije nego što se vaš povrat novca službeno knjiži.
Nakon toga obratite se svojoj banci. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat novca knjiži.
Ako ste sve ovo učinili i još uvijek niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na bubamarasvijet@gmail.com.
Artikli na sniženju
Povrat novca može se izvršiti samo za artikle s redovnom cijenom. Artikli na sniženju ne mogu se vratiti.
Zamjene
Zamjenjujemo artikle samo ako su neispravni ili oštećeni. Ako ih trebate zamijeniti za isti artikl, pošaljite nam e-poruku na bubamarasvijet@gmail.com i pošaljite svoj artikl na: Augustina Jarića 65,35000 Slavonski Brod.
Dostava povrata
Za povrat proizvoda, trebali biste ga poslati poštom na: Augustina Jarića 65,35000 Slavonski Brod.
Bit ćete odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za povrat artikla. Troškovi dostave se ne vraćaju. Ako primite povrat novca, trošak povratne dostave bit će odbijen od vašeg povrata novca.
Ovisno o tome gdje živite, vrijeme potrebno da vam zamijenjeni proizvod stigne može varirati.
Ako vraćate skuplje artikle, možete razmisliti o korištenju usluge dostave s praćenjem ili kupnji osiguranja dostave. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni artikl.
Trebate pomoć?
Kontaktirajte nas na bubamarasvijet@gmail.com za pitanja vezana uz povrat novca i vraćanje.
Overview
Our refund and return policy is 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we cannot offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition as when you received it. It must also be in its original packaging.
Several types of goods are excluded from returns:
Perishable goods such as flowers cannot be returned.
Gift cards
If the item was marked as a gift at the time of purchase and sent directly to you
We will need a receipt or proof of purchase to complete your return.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only a partial refund will be granted:
Any item that is not in its original condition, is damaged, or is missing parts due to reasons not caused by our error.
Any item returned more than 30 days after delivery
Refund
After we receive and review your return, we will send you an email to let you know that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or denial of your refund.
If your return is approved, your refund will be processed and a credit will automatically be applied to your credit card or original payment method within a certain number of days.
Late or Missing Refunds
If you have not yet received your refund, first check your bank account again.
Then contact your credit card company; it may take some time for your refund to be officially posted.
Then contact your bank. There is often some processing time before the refund is posted.
If you have done all of this and still have not received your refund, please contact us at bubamarasvijet@gmail.com.
Sale Items
Refunds are only available for regular priced items. Sale items cannot be returned.
Exchanges
We only exchange items if they are defective or damaged. If you need to exchange them for the same item, please email us at bubamarasvijet@gmail.com and send your item to: Augustina Jarića 65,35000 Slavonski Brod.
Return Shipping
To return a product, you should mail it to: Augustina Jarića 65,35000 Slavonski Brod.
You will be responsible for paying your own shipping costs to return the item. Shipping costs are not refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it takes for your replacement product to arrive may vary.
If you are returning more expensive items, you may want to consider using a tracked shipping service or purchasing shipping insurance. We do not guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at bubamarasvijet@gmail.com for questions regarding refunds and returns.